Ik ben zzp'er

Ik heb een opdracht bij Royal HaskoningDHV, hoe kan ik mijn opdracht bij Magnit aanmelden?

U kunt uw opdracht middels het aanmeldformulier aanmelden. Magnit zal vervolgens contact opnemen met Royal HaskoningDHV en het contractuele proces in gang zetten.

Waar kan ik mijn gewerkte uren en declaraties invullen?

U kunt met uw inloggegevens inloggen op het Magnit systeem. In het systeem gaat u naar ‘Urenstaten’. Hier kunt u een nieuwe urenstaat aanmaken voor de betreffende week. Hier kunt u uw gewerkte uren invullen. Onderaan de urenstaat heeft u de mogelijkheid om declaraties toe te voegen.

Bent u klaar met het invoeren van uw uren? Via de knop ‘Indienen ter accordering’ dient u de urenstaat in bij uw opdrachtgever.

Ik kan geen urenstaten invullen. Wat nu?

Het kan zijn dat er een digitaal dossier document open staat er accordering. Dit kunt u controleren door in te loggen op het Magnit systeem en op het hoofdscherm onder het kopje Digitaal dossier te kijken. Hier ziet u welke documenten nog door u of RHDHV geaccordeerd moeten worden.

 

Kunt u nog steeds geen urenstaten invullen? Neem dan contact op met Magnit via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17 of stuur een e-mail naar contactnl@magnitglobal.com

Ik wil een reeds ingediende urenstaat corrigeren, is dat mogelijk?

Ja, elke urenstaat kan op ieder gewenst moment aangepast en opnieuw ingediend worden. Open in het Magnit systeem de betreffende urenstaat en klik op ‘Wijzigen’. Nadat de urenstaat is aangepast, kunt u deze opnieuw indienen met de knop ‘Indienen ter accordering’.

Hoe kan ik zien wat de status is van mijn ingediende urenstaten / declaraties?

U kunt de status van uw ingediende urenstaten / declaraties zien in het Magnit systeem onder ‘Urenstaten’. In de kolom ‘status’ ziet u de status van de urenstaten.

Uw urenstaat kan de volgende status hebben:

  • Concept = De urenstaat is opgeslagen, maar nog niet ingediend ter accordering.
  • Verzonden naar manager = De urenstaat is ingediend ter accordering en verstuurd naar uw manager.
  • Verzonden naar leverancier = De manager heeft de urenstaat geaccordeerd en de urenstaat zal door Magnit op een betalingsvoorstel gezet worden.

Wanneer ontvang ik een betalingsvoorstel?

Magnit zet per 4-wekelijkse periode een betalingsvoorstel voor u klaar, indien de urenstaten van uw lopende inzetten de status ‘verwerkt door leverancier’ hebben. Vanaf de datum dat het betalingsvoorstel door u als E-factuur bij Magnit is ingediend, gaat het contractueel overeengekomen betalingstermijn in. U ontvangt een betalingsvoorstel op de donderdag na afloop van de 4-wekelijkse facturatieperiode.

 

Ik heb een betalingsvoorstel ontvangen. Hoe kan ik deze indienen?

U kunt met uw inloggegevens inloggen op het Magnit systeem. Klik op ‘Facturen’, als u de betreffende factuur opent,  kunt u via de knop ‘Wijzigen’ een eigen factuurnummer toevoegen.

 

Als de factuur is voorzien van het juiste factuurnummer, kunt u de factuur indienen door op ‘Opslaan’ en ‘Indienen’ te klikken. Zodra de factuur de status ‘ingediend ter goedkeuring’ heeft, is de factuur bij Magnit aangekomen. Vanaf dat moment gaat de contractueel overeengekomen betalingstermijn in.

Ik wil aanvragen ontvangen van Magnit. Waar kan ik mijzelf registeren?

Heeft u al inloggegevens voor het Magnit systeem? Dan kunt u in het Magnit systeem aangeven op welke vakgebieden de aanvragen wilt ontvangen. Ga daarvoor naar 'Mijn profiel' en klik op de knop 'Vakgebieden wijzigen'.

Heeft u nog geen inloggegevens voor het Magnit systeem? Dan kunt u uzelf registreren via het inschrijfformulier. U ontvangt aansluitend een bevestigings- en activatiemail.

Kan ik de modelovereenkomst van Magnit inzien?

Ja, dat kan. Mail uw verzoek naar contactnl@magnitglobal.com.

Waar kan ik mijn Overeenkomst van Opdracht en Werkopdracht inzien?

U kunt in het Magnit systeem uw Overeenkomst van Opdracht en de Werkopdracht inzien. Log in en ga naar Opdrachten in het hoofdmenu. Open de betreffende opdracht, u vindt de documenten onder het kopje Digitaal Dossier.