Algemeen

Ik heb geen inloggegevens ontvangen. Wat nu?

U kunt ons direct bellen via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17 of stuur een e-mail naar contactnl@magnitglobal.com. Wij controleren zo snel mogelijk uw gegevens en sturen u uw inloggegevens per e-mail toe.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Als u uw wachtwoord kwijt of vergeten bent, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op ‘Uw wachtwoord vergeten’. U ontvangt tijdelijk een nieuw wachtwoord waarmee u slechts één keer kunt inloggen om een nieuw persoonlijk wachtwoord te maken. 

Heeft u nog steeds problemen met inloggen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17 of stuur een e-mail naar contactnl@magnitglobal.com.

Ik ben mijn inlognaam vergeten. Wat nu?

Als u uw inlognaam niet meet weet, klik dan op ‘Uw inlognaam vergeten’. U ontvangt per e-mail de nieuwe inlognaam.

Inloggen op het Magnit systeem lukt niet. Wat nu?

U kunt ons direct bellen via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17 of een e-mail sturen naar contactnl@magnitglobal.com. Wij controleren zo snel mogelijk uw gegevens en lossen het probleem op.

Waarom werkt Royal HaskoningDHV met Magnit samen?

Royal HaskoningDHV werkt voortdurend aan het verbeteren van haar organisatie. Royal HaskoningDHV wil er zeker van zijn dat alle externe inhuur voldoet aan de wettelijke inhuureisen. Niet alleen bij aanvang, maar ook gedurende de opdracht. Magnit verzorgt, in opdracht van Royal HaskoningDHV, het administratieve proces rondom externe inhuur.  

Ik heb een klacht.

Magnit streeft naar een optimale klanttevredenheid. Er kunnen echter situaties ontstaan waarin je vragen en/of problemen hebt of dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Je kunt je klacht per e-mail, via infonl@magnitglobal.com, indienen bij de Kwaliteitscoördinator van Magnit onder vermelding van ‘Klacht’.

 

Binnen 2 werkdagen ontvang je van de Kwaliteitscoördinator een ontvangstbevestiging van de klacht met informatie over de verdere procedure.